Emacs Wanderlust

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Mon Jun 9 09:55:02 EEST 2003

At Sat, 07 Jun 2003 01:34:24 +0100,
Stelios Bounanos wrote:

>  >>>>> On Thu, 05 Jun 2003 10:17:31 +0300, ZORBADELOS KONSTANTINOS
>  >>>>> <kzorba at otenet.gr> was rumoured to have said:
>
>  > At Wed, 04 Jun 2003 12:50:48 +0000,
>  > John Theodoridis wrote:
>
>  > TEXT MAIL ONLY!!!!!!
>
> [snip html]
>
> Oxi oti de symfwnw, alla dokimases na baleis w3m ston emacs soy?
> Xrhsima variables einai ta mime-setup-enable-inline-html kai
> mime-view-type-subtype-score-alist (me megalh timh gia '(text . plain)
> wste na na protimaei to text alternative an yparxei).
>

> Rgds,
> /-sb.

Tha to dokimaso Stelio.
Exallou prepei na anavathmiso kai to Wanderlust giati me tin ekdosi
pou exo (2.8.1) mou dimiourgountai diafora provlimatakia
Ellinikon. Sygkekrimena katastrefontai ta Ellinika otan kano forward
mails i polles fores stous buffers pou diavazo ta mails emfanizetai tp
\206 prin apo kathe Elliniko xaraktira. Den ksero an esy eixes tetoia
provlimata kai ta kseperases.
Se eyxaristo pantos.

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.