Antivirus.

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sun Jun 8 20:28:01 EEST 2003

P. Christeas wrote:
> Στις Κυρ 08 Ιουν 2003 4:00 μμ, ο/η MyRedHatLinux έγραψε:

> Το Linux μπορεί να προσβληθεί από ιούς. Κανείς δεν είπε οτι δεν γίνεται και
> βλέπουμε αρκετά exploits, στα οποία (θεωρητικά) θα μπορούσε να στηριχτεί ένας
> ιός.
> Όμως, υπάρχουν κάποιοι μηχανισμοί (όχι απλά προγράμματα) που το προστατεύουν:
> 1. Διόθρωση του κώδικα. Σε όποιο σημείο έχει βρεθεί exploit, αυτό διορθώνεται
> και βγαίνει ένα security patch. Έτσι, ποτέ δεν θα μπορέσει ένας νέος ιός να
> χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο.
> [...]

Τελος, για όσους θέλουν ντε και καλά με το ζόρι να βάλουν κάποιο
antivirus με την έννοια που έχει στα Windows, που εντοπίζει win32 ιούς,
υπάρχει και McAfee για linux. Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό σε file
server και mail servers, χωρίς προβλήματα. Έχω μάλιστα φτιάξει και ένα
χαριτωμένο script που του κάνει και αυτόματη ανανέωση...

- Γιάννης Στοίλης
giannis at stoilis.gr