Διαφορά μεταξύ suspend και standby

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Jun 5 22:11:02 EEST 2003

On Thursday 05 June 2003 14:37, fs wrote:

> Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, αλλά erm, μήπως ξέρεις κάποιο online
> paper που να τα εξηγεί αναλυτικά; Στα local man/docs δεν βρήκα τίποτα
> να σου πω την αλήθεια, ούτε καν αυτό που είπες. Περισσότερο με
> ενδιαφέρει το standby τι μπορεί να επηρεάσει, ppp και eth συνδέσεις
> π.χ.

Online resource δεν έχω να σου δώσω, αλλά όποιος ψάχνει βρίσκει. Η μόνη
διαφορά μεταξύ των δύο είναι το πώς/που σώζουν το system state (βασικά
τη RAM). Από την άποψη του λειτουργικού (λογικά) δεν κάνει καμμιά
διαφορά πού σώζονται αυτές οι πληροφορίες (δίσκο ή μνήμη).

Όσο για τις συνδέσεις, εξαρτάται από τα scripts που καλεί ο apmd. Στα
scripts του Red Hat αν θυμάμαι καλά ρίχνει αυτόματα όλες τις συνδέσεις,
και προσπαθεί να τις αναστήσει στο resume (ξαναζητάει DHCP leases ή
απλά ξανασηκώνει τα interfaces με στατικές IPs). Εννοείται ότι μπορείς
να του ζητήσεις να μην κάνει τίποτα πριν το suspend και μετά το resume
και θα παίξει μια χαρά για συνδέσεις που δεν θέλουν authentication
(ppp/dsl γιοκ).

-A
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265