Promise Raid TX2000

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Jun 5 15:46:01 EEST 2003

Χαιρετώ τη λίστα ..
Εχω το εξής πρόβλημα

PC (Dual Xeon @ 2.66. /MB intel) με Raid controller ton TX2000.
Και οι δύο δίσκοι του ειναι στον Raid.
Εχοντας δημιουργήσει  raid level 0 (stripping ) από το Raid Bios
εγκαθιστώ το Redhat 9.0 (με το Lilo εγκατεστημένο στο MBR)
Ολα ωραία και καλά μέχρι που η εγκατάσταση τελειώνει , boot-άρω για
πρώτη φορά τρισευτιχισμένος ώσπου ο κύριος LILO σταμάτάει στο LI.
Αρα υποψιάζομαι πρόβλημα γεωμετρίας στο lilo.conf. Μπαίνω στο σύστημα με
boot  CD και παίζω με το lilo.conf.

Επειδή εξακολουθώ να μην έχω βάλει άκρη (ο LILO κολλάει στο LI), έχει
κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ? Επειδή ο lilo δεν ξέρει τίποτα
από raid (λογικό ειναι) τι πρέπει να πω στο lilo για να καταλάβει τι
συμβαίνει ? Να του δηλώσω την γεωμετρία του δίσκου ? Το έκανα αλλά
δενέπιασε (ή κάτι εγώ δεν έκανα σωστά..)

Βοήθεια παραπάνω από ευπρόσδεκτη..!