Intracom MD72

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jun 4 20:21:01 EEST 2003

Nikolaos Ladis wrote:
> Se mia etairia agorasan mia misthomeni grammi kai mesa ston eksoplismo pou
> efere o paroheas itan kai ena intracom MD72. O router tha einai linux opote
> oi erotiseis mou einai i katothi:
> Ehei doulepsei kaneis to en logo mihanima?
> Iparhei simvatotita me linux?
> Parousiazei provlimmata? ean nai ti proteinete?
> To site tis intracom distihos einai ekseretika ftoho kai stin anazitisi den
> mou evgale  kammia pliroforia pano se afto to modelo.

To oti den ksereis ti einai auto to mhxanhma, shmainei oti den ksereis
polla pragmata, aparaithta gia na sthseis to diktyo. Proteinw na pareis
thlefwno ton provider, kai na tous kaneis autes tis erwthseis. 8a sou
ekshghsoun osa prepei, 8a sou protinoun ton pros8eto eksoplismo pou
prepei na agoraseis(router) kai pi8anotata, meta apo sumfwnia, 8a sou
ton programmatisoun.

Meta apo ola auta, syzhtame ti mporeis na kaneis me ena linux mhxanhma...

Filika
- Giannis Stoilis
giannis at stoilis.gr