GREEK SUUPORT magaz arctile and RH8 part 2

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jun 3 13:05:02 EEST 2003

On Tuesday 03 June 2003 12:45, zeppelin wrote:

> kai xerete ti egine? OUTE KAN MOU APADISE
> NA PAEI NA G at MITHEI O ETHELONTISMOS TETOIOU TYPOU :(

εεεεε, εεεεεε, είπαμε. μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Εθελοντισμός είναι, δεν είναι υποχρεωμένος να σου απαντήσει σε χρόνο dt.
Μπορεί να σου απαντήσει μετά από μία εβδομάδα. Δεν είναι υποχρεωμένος
24h/d να κάνει support.

Και εξάλλου, δεν σκέφτηκες την περίπτωση του ότι μπορεί τα rules που
έστειλες να είναι ήδη commited στο cvs ή ότι πρέπει αυτός να κάτσει να
ψαχτεί λίγο για να δεί αν είναι οκ.

Επειδή ο καθένας από μας μπορεί να κάνει τη Χ/Υ/Ζ παρανοϊκή customιά στο
σύστημά του, δεν σημαίνει ότι και ο υπέρτατος kernel hacker θα
καταφέρει με μια απλή ματιά να πεί "α, ναι, έχει δίκιο ο τύπος".

ψύχραιμα :)

όσο για το δικό μου άρθρο, δεν τρέχει τίποτα. Το ξέρω ότι δεν είναι
RedHat specific το άρθρο. Είναι γενικού τύπου και δεν είναι ακριβώς
"Greek for dummies. Setup your greek in 15 minutes". Ουδέποτε ήθελα να
γράφω tutorials-τυφλοσούρτηδες που να παρέχουν μασημένη τροφή, αλλά
κάτι που να σου δίνει το ερέθισμα να ασχοληθείς, να ψαχτείς και να
εμπεδώσεις, όχι να εφαρμόσεις ψεκάσαμε-σκουπίσαμε-τελειώσαμε.

Ωστόσο, οι συγκεκριμένες οδηγίες, οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις των
/etc/sysconfig/i18n είναι δοκιμασμένες από μένα σε RedHat 8.0 και 9.0
και σε Mandrake 9.0 και 9.1 και παίζουν.

Εν πάσει περιπτώσει, αν δε σε βοήθησε, πάσο, πίκρα και κρίμα. Δεν είναι
ότι δεν θα κοιμηθώ ή ότι δεν φάω το μεσημέρι επειδή μου την "έχωσες
άγρια" .... ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?