Linux-compatible external modem.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Tue Jun 3 11:58:01 EEST 2003

Mavrelos Antonios wrote:

>Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το σειριακό. Το έχω δοκιμάσει σε άλλους 3 φίλους για να δω μήπως φταίει η γραμμή. Μόνο σε έναν δούλεψε σωστά.

Episis ego antimetopisa provlimata me eksoterika modems tis Micronet. Se
opoio apo ta mixanimata mou to evala den elege na syndethei me kanena
Theo. Anoiga ti seireiaki me minicom kai emfanize skoupidia se opoia
taxytita kai me opoiondipote synato syndyasmo epilogon gia tis
parametrous tis seireiakis portas epairna ta idia skoupidia. Eno to idio
modem me ta dyspepta ( Winblow$ ) douleye xarti. Ara allo ena modem pros
apofygi.
Filika
  Stamatis