aha1542 se aic7xxx

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Jun 3 00:36:01 EEST 2003

Στις Δευ 02 Ιουν 2003 11:12 μμ, ο/η mtsouk at freemail.gr έγραψε:
> Χαιρετώ!
>
> Έχω το παρακάτω ενδιαφέρον πρόβλημα:
>
> SCSI δίσκος μεταφέρεται από Adaptec 1542 σε Adaptec 7xxx. Ο driver είναι
> σε module.
> Κατ' αρχήν δεν παίζει (unable to mount root FS) γιατί δεν βρίσκει τον
> controller που περίμενε...
>
> Κάνω boot με cd1 του SuSE 8.0 (αυτή είναι η διανομή), φορτώνω τον driver
> του 7xxx και boot!
>
> Το ερώτημα είναι πώς να κάνω αυτή την αλλαγή μόνιμη... Δηλαδή να δηλώσω με
> κάποιο τρόπο ότι πλέον δεν έχω 1542 αλλά 7xxx.
> [...]

Εγώ απορώ που μπόρεσες να ξεκινήσεις με 152x.

Τέλοςπάντων, τα 7χχχ είναι τα καλύτερα, γιατί τα αναγνωρίζει και το BIOS. Η
λύση που λές λέγεται 'initrd' ή ramdisk. Κοίτα το mkinitrd. Η περίληψη είναι
οτι φτιάχνεις ένα πρόχειρο filesystem, με τα modules και κάτι βασικές
ρυθμίσεις. Το filesystem αυτό το δίνει ο bootloader στον kernel ώστε να
μπορεί να ξεκινήσει..