backup

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Jul 24 04:22:06 EEST 2003

Χαιρετώ τη λίστα.

Έχουμε ένα cluster με 20 nodes, και θέλω να κρατάω backups από όλους τους
δίσκους του cluster, σε ένα άλλο μηχάνημα (έστω backup server) με μπόλικο
δίσκο.

Σκεφτόμουν κάτι απλό με rsync, αλλά αυτή η λύση δεν προσφέρει καθόλου συμπίεση
κατά την αποθήκευση του backup - δηλαδή αν τα αρχικά data μου είναι N GB,
άλλα τόσα πρέπει να έχω και στον backup server. (και μιλάμε για απαγορευτικό
μέγεθος Ν)

Υπάρχει κάποια λύση για να γίνεται on the fly compress το backup copy? Να
γίνονται όλα mirror -> tar σε ένα αρχείο ->  μετά συμπίεση + αποθήκευση, και
τέλος σβήσιμο του αρχικού (uncompressed) mirror, είναι και εξαιρετικά ακριβό
σε δίσκο και επεξεργαστή, και μπακαλίστικο. Πρέπει κάπως να γίνονται compress
πριν γραφτούν στον backup δίσκο όσα φέρνει το rsync.

Ιδέες ή/και εναλλακτικές λύσεις ευπρόσδεκτες!

-Α
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265