performance

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Mon Jul 21 08:37:03 EEST 2003

Polychronis Ypodimatopoulos wrote:
> H katastasi pou antimetopizo exei os eksis:
> diegrapsa tria partitions: to /home, to /usr/local kai to swap
> sti thesi tous ekana: to /usr/local kai to swap
> me duo logia edosa to xoro tou /home sto /usr/local
> to swap to ekana me parted "linux swap" type.
>
> to problima: ektote to performance exei
> meiothei, eidika otan kano kanena trelo compile.
>
> o diskos exei tora os eksis:
>
>   Device Boot    Start       End    Blocks   Id  System
> /dev/hda1   *         1      1290  10361893+   c  Win95 FAT32 (LBA)
> /dev/hda2          1291      2182   7164990   83  Linux
> /dev/hda3          2183      2436   2040255   83  Linux
> /dev/hda4          2437      2482    369495   82  Linux swap
>
> any ideas?
> Where do I start looking from?

Se poia 8esh eixes to swap? Genika, einai kalh taktikh na bazeis to swap
oso poio konta sthn arxh tou diskou ginetai. An to eixes arxh, kai twra
to exeis teleutaio, isws na paizei rolo sthn meiwsh epidosewn, an to
susthma sou xrhsimopoiei entona swap... Epishs, diathrises to idio
mege8os tou swap 'h' to allakses? Telos, dhlwses swsta to neo swap?
Eisai sigouros oti to xrhsimopoei to linux?

Filika
- Giannis Stoilis
giannis at stoilis.gr