Http/Apache server configuration

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jul 16 10:53:03 EEST 2003

Sidirourgos Lefteris wrote:
> mhpws 3erete kanena link sto web me plhrofories sxetika me to ti 8elei
> enas web server? Dhladh, an ypo8esw oti 8elw ena mhxanhma gia
> http-servlets-database, exei ginei kapoia meleth poy leei oti xreiazesai
> toso mnhmh kai toso ypologisthkh dynamh gia tosa connection/day klp...
> Den moy kanei apla na moy peite: "megale bale poly mnhmh giati etsi exw
> akousei", 8elw kapoia meleth tekmiriwmenh poy na leei oti: "epeidh o
> apache shkwnei threads 8elei 10k gia ka8e thread kai ...". Mphkate sto
> nohma ;)

Auto poy zhtas upo8etw oti einai duskolo(ws adynato), epeidh eksartatai
apo ta features pou exeis compiled in.
Auto poy 8a mporouses na kaneis, einai ena "ps xua" kai na deis poso
mnhmh sou trwei ka8e thread. Etsi, upologizeis, mallon, poso mnhmh 8es
gia ka8e thread.
To cpu load apo thn allh, mallon einai polu duskolo na upologistei. Den
mporw na skeftw kan pws...
H diadikasia pou anafereis pantws, onomazetai "sizing". Xrhsimopoihse to
Google.
H IBM exei ena sxetiko programma gia auth th douleia:
http://www-912.ibm.com/supporthome.nsf/document/16533356
The IBM  Workload Estimator is an easy-to-use tool which can be run
either on-line or downloaded to your PC for mobile use. The tool is
currently capable of estimating the computer resources required for
Domino, Java, WebSphere Commerce, WebSphere, Web Serving and traditional
workloads. The Workload Estimator will project the most current iSeries
or AS/400e models meeting the capacity requirements within the CPU %
utilization objectives.

8a me endiefere pantws kai mena, egkuklopedika. An breis tipota
endiaferon, enhmerwse...