Debian Woody upgrade specific packages

fs admin at www0.org
Tue Jul 15 02:29:04 EEST 2003

On Mon, Jul 14, 2003 at 09:50:06PM +0300, kzorba at otenet.gr wrote:

> Xaireto ton kosmo.
> Thelo na kano mia mikri erotisi. Peiramatizomai kai dokimazo na
> ektimiso tin Debian san dianomi. Exo stisei ti Woody se ena palio
> laptop kai thelo na anavathmiso mono to XFree86 (se 4.2.1) kai to
> Gnome stin ekdosi 2.2. Einai kalytero na travikso ta antistoixa paketa
> apo tin testing dianomi i na ta paro apo sites pou ta exoun kanei
> backport gia ti Woody?

To deutero gia to genikotero logo oti einai compiled gia to woody kai
oxi gia to testing to opoio einai pleon pio konta sto unstable para sto
stable kai an 8es ena sigkekrimeno logo, gia paradeigma to testing
anaba8mise libc prin kati mines se ekeini tou unstable an de kano la8os.
mexri tote htan pio eukolo na ginei egkatastasi testing paketwn sto
stable. pleon pi8anotata 8a kanei "parapona" to packager pou
kseperniounte mono me to "asxima" force options.