SOLVED Re: Connection tracking.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Mon Jul 14 08:50:06 EEST 2003

Stoilis Giannis wrote:

> Ouch...
> To xrhsimopoihsa gia ligo kai den mou arese...
> - einai ligo unstable. Xwris kaneno logo, psofouse.

Akoma den to exo valei se production alla omos tha enimeroso ti lista me
ta apotelesmata.

> - afhne arketa skoupidia. Ypoti8etai oti htan arketa eksupno wste na
> katagrafei se arxeia oti dedomena den prolabaine na sthlei sthn bash
> logo problhmatwn, alla pote den skefthke na sbhsei ta arxeia auta.

Ayta pros to paron mporo na ta svyno me ena cron job

> - 8umamai oti me paidepse ligo sto configuration... Psilo cryptic
> htan... prin basisteis epanw tou, sigourepsou oti katagrafei ola ta
> paketa pou se endiaferoun... Peiramatisou...

Mexri stigmis katagrafei ola ayta pou thelo. To provlima mou einai oti
gemizei poly grigora ti vasi alla me kana perloscripto tha to lyso to
provlima kanontas summarization ton eggrafon kai svynontas tes meta
giati den thelo kai tosi analysi osi mou dinei.

> - Einai ligo baru. Kanei monimws dump sthn mysql, kai kanei to
> mhxanhma na shkwnei load. Oxi toso oso na dhmiourgei problhmata,
> arketa omws wste na ftanei sta oria tou.

Nai an "fouskosei" i vasi poly tote to mixanima arxizei na sernetai.
Apla pisteyo oti ena summarization einai pou xreiazetai efoson den
apaiteitai i analytiki eggrafi. Ayto mporei na ginei kathe pou
symplironontai 300 rows ston pinaka opote etsi den thasikonei kai poly
load pisteyo. Tha deiksei stin praksi ti kanei.

> [...]
> auta.
> Shmeiwsh: Kai to nacctd Kai to netflow mporoun na gemisoun POLY thn
> bash. H mysql kai ta MyIsam tables apodeix8hkan aneparkh sto xeirismo
> tables me panw apo merika ekatomuria eggrafes. An kaneis to la8os kai
> kaneis ena "select *" kai oi eggrafes einai parapanw apo 10000, mporei
> na perimeneis mexri kai 5 lepta(!) mexri na pareis to prwto row, kata
> thn deirkeia twn opoion, h mysqld shkwnei 100% load. Pera apo to
> corruption, pou sunebaine mia fora ton mhna, xwris idiaitero logo.
> Paizw twra me InnoDB kai ta pragmata einai arketa kalutera...

Kalo einai apla ego ithela se Linux ayto kathayto opote den mou kanei.
Ta flowtools einai pragmati eksaireta stis epidoseis tous.

> [...]
> antistoixhseis me to eswteriko traffic. To netflow protocol exei
> problepsh kai gia auto, opote parolo pou exw nat, kserw se poio client
> antistoixei...
>
> Parepiptontws, ola ta programmata traffic analysis (pou kostizoun
> merika ekatomuria) uposthrizoun netflow. Einai arketa standard, kai 8a
> breis polles plhrofories sto internet...
>
> Auta... An 8eleis parapanw plhrofories, enhmerwse me... Asxoloume me
> auto to project peripou 1,5 xrono... Otan ginei stable, 8a to bgalw
> kai gia download (stable GPL network accounting & billing system, me

Na'sai kala Johny :)
Me katatopises pliros :)
Filika
  Stamatis