Opera 7

Fanurgakis Manolis mfano at freemail.gr
Thu Jul 10 11:03:04 EEST 2003

To: ngalanis at chemistry.uoc.gr
Cc: LGU <linux-greek-users at lists.hellug.gr>

On Tuesday 08 July 2003 14:19, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Τί περισσότερο έχει από τον Konqueror του KDE 3.1,
> για να ανέχεσαι τις ενοχλητικές διαφημίσεις και
> την εκνευριστική "άδεια χρήσης του προγράμματος";
>
> Και να είχε πάντως, εγώ δεν...

Θα προσθέσω και κάτι άλλο:

Για μένα είναι πολύ σημαντικό το να έχω την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω
μια εφαρμογή που είναι gpl'ed και να είναι από αξιοπρεπής και πάνω. Αν
υπάρχει τέτοια, θα την προτιμήσω 99% από οτιδήποτε μη gpl'ed.

Ο Opera δεν είναι gpl'ed, έτσι;

(Μην αρχίσετε να μου χτυπιέστε, δεν είναι flame bait, προσωπική άποψη
είναι. Αν θεωρείς ότι κάνεις καλύτερα τη δουλειά σου με τον Opera, τότε
καλά κάνεις και τον χρησιμοποιείς. Τελεία και παύλα.)