CD-Writer δεν πιάνει την μέγιστη ταχύτητα

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jul 6 11:10:07 EEST 2003

Michael Iatrou wrote:
> Πάρε Plextor. Αν προσπαθήσεις να το "βιάσεις", το μόνο που θα καταφέρεις
> είναι:
> 1) Το δισκάκι που θα κάψεις να είναι φίσκα στα errors.
> 2) Ίσως να μπορεί να το διαβάσει, σε χαμηλή ταχύτητα, κάποιο καλό CD-RW/DVD-RW

Η αλήθεια είναι οτι ακόμα και τότε, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ!
Έκανα append session με plextor drive σε Verbatim cd, γραφωντας σε 12Χ
ταχύτητα.
Το νέο session δεν διαβαζόταν πουθενά και αν το έβλεπες το δισκάκι με το
μάτι, ήταν εμφανές ποιο ανοιχτόχρωμο το νέο session από το παλιό. Το
ξαναέγραψα σε 4X και όλα καλά...
ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ κάντε verify...

Α, σας είπα τι καλό DVD+R αγόρασα; ;-))) Ευκαρία ήταν, 300 Ευρώ, όσο και
το πρώτο SCSI Yamaha CDR που είχα αγοράσει αλλά δεν έλεγε με ΤΙΠΟΤΑ να
μου χαλάσει, όσο και να το βίαζα... Οπότε, το χάρισα σε ένα φίλο μου για
να έχω δικαιολογία να αγοράσω το DVDR...

- Γιάννης