neighbour table overflow

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Sun Jul 6 06:04:03 EEST 2003

Eyxaristw olous gia tis protaseis. Apanthseis/sxolia akolou8oun:

> An to switch pou peftoun ta workstations/servers/whatever einai
> manageable tote isws na mporeis na pareis to arp table tou switch.

Ginetai, alla einai sigoura pio polyploko apo ena arp -a :-)

> Ean anaferesai sta MAC addresses twn interfaces sto idio VLAN me sena
> tote ena ping -c 1 $ka8e_ena_IP kai arp $ka8e_ena_IP prepei na sou
> kanei th douleia sou.

Ayto einai to problhma mou. Kanw ping sweeps se megala subnets
(10.31.0.0/20) kai trww overflow.

NIS den yparxei, alla kai na yphrxe etsi ki alliws scanarw segment pou
einai tigka se M$-Win mhxanhmata, kai 8elw tis MAC tous.

To CONFIG_ARPD 8a to koitaksw th Deytera, parolo pou leei oti einai KAI
experimental KAI obsolete :-P

-A
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265