adsl + linux

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Jul 3 16:06:03 EEST 2003

On Thursday 03 July 2003 18:42, John Stalikas wrote:
> exei dokimasei kaneis na sindesei to jetspeed 100 panw se linux kai
> na doulepsei?

Twra den kserw kata poso se boh8aei ayto, alla edw pou eimai exw
doulepsei me dyo diaforetika DSL modems (to ena Westel kai to allo
Netlink nomizw),kai doulepsan xwris kanena configuration eite me to
rp-pppoe (Roaring Penguin PPPOE)  eite me ta pppoe tools tou Debian.

Dhladh h entypwsh pou exw einai oti "eidikoi drivers" den prepei na
xreiazontai gia ADSL.

<rant>
Exoume DSL sthn Ellada loipon? Mono me 3 xronia ka8ysterhsh? Ekplhktiko!
Poso kostizei? Ti taxythtes dinei?
</rant>

-A
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265