ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ GCC Compiler

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Wed Jul 2 23:30:05 EEST 2003

spyros wrote:
> γειά σας,
>
> Έχω εγκαταστήσει στο Σύστημά μου (K12OS = RH 7.3) τον compiler gcc 3.2.1, που όμως εγκαταστάθηκε στο directory
> /usr/local/bin και τα libraries στο /usr/local/lib.
> Όταν προσπαθώ να εγκαταστήσω νέα πακέτα που είναι σε μορφή .tar.gz (με τη γνωστή μέθοδο, ./configure ; make ; make install)
 > τα πακέτα γίνονται compile με τον παλαιό gcc 2.96 (που είναι by
default εγκαταστημένος στο /usr/bin και /usr/lib). Δεν
 > βρίσκουν τον νέο compiler. Πώς μπορώ να κάνω redirect τα πακέτα να
γίνονται compile με τον νέο compiler; Πρέπει να υπάρχει
 > κάποιος γενικός τροπος γιατί προσπάθησα να αλλάξω το configure file
κάποιου πακέτου αλλά τα παράτησα γιατι είναι μάλλον
 > μεγάλο μπέρδεμα.

Δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό με τον compiler αλλά υποθέτω ότι δεν υπάρχει
κάποιο κόλλημα:
Μπορείς να κάνεις rename το gcc ή/και το cc του συστήματος και να βάλεις
ένα symbolic link στην θέση του, που να δείχνει στο νέο binary.

- Γιάννης Στοίλης
giannis at stoilis.gr