Help In Ftp server config

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Fri Jan 31 15:24:01 EET 2003

Poion FTPd xrisimopoieis me to mandrake 9 ?
Episis os poios xristis prospatheis na mpeis ?
An mpaineis mpaineis os anonymous kai oxi os aplos xristis tote an sou
einei eykolo steile plirofories gia ton ftpd sou gia na mporeosume na
voithisoume.
 An pali prospatheis na mpeis os root ayto to account einai disabled kai
etsi den prokeitai na katafereis na kaneis login.
 Filika
  Stamatis