kde3.1 και Fonts

John Salatas john at csn.gr
Fri Jan 31 13:42:01 EET 2003

On Friday 31 January 2003 12:17, John Salatas wrote:

> Se emena paizei kanonika (se slack  8.1 (install from source) kai SuSE 8.1
> (rpms)) me ms ttfs. Sto SuSE den ekana akribws update (rpm -e
> otidipote_exei_sxesi_me_kde kai rpm -i ta_kainouria_rpms) giati paizan
> kapoia conflicts me ta deps.

<IDEA>
sto ~/.kde/share/config/kdeglobals
sto [Locale] yparxei mia grammi pou grafei
Charset=
sta kde 3.0.x (ypothetw kai sto 3.1) auto apo default itan keno.
Sto diko mou (kde 3.1) einai:
Charset=iso8859-7
exei meinei apo palia. Gia dokimaste to mpas kai doulepsei.
Auti i allagi se kde 3.0.x elyne provlimata me fonts se efarmoges kde2
</IDEA>