Terminal output device question

Apollon Koutlides apollon at vizzavi.gr
Fri Jan 31 01:12:01 EET 2003

Fanurgakis Manolis wrote:

>Μου έχει τύχει 2-3 φορές να πεθάνει ο X server και να σκοτώσει όλα τα
>παράθυρα.
>
>Μόλις ξανασηκώνεται ο X κάνω πάλι login και σε ένα νέο term δίνω
>
>`screen -R`
>
>και τα ξαναβγάζει όλα *ακριβώς* όπως ήταν. Και όλα τα processes να
>δουλεύουν κανονικά. [1]
>

>[1] Με μια εξαίρεση. Έγραφα κάτι από το ραδιόφωνο (line-in) με wavrec.
>Αυτό σταματησε. Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί;

Προφανώς το desktop σου ασχολείται με τις συσκευές ήχου σου κατά τη
διάρκεια της εκκίνησης. Εάν το wavrec (που δεν τόχω δοκιμάσει, παίζω με
το record από το sox) δεν "προφυλάσσει" τον εαυτό του από "παρεμβάσεις"
στο device από το οποίο γράφει, προφανώς θα τονε πιει. Αυτό είναι βέβαια
μόνον μία υπόθεση, διατυπωμένη σε μη-τεχνική γλώσσα, λόγω έλλειψης
υπόβαθρου :-)

Απόλλων Κουτλίδης