kde3.1 και Fonts

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jan 31 00:12:01 EET 2003

Στις Τετ 29 Ιαν 2003 2:48 πμ, ο/η V13 έγραψε:
> #1 prob sto kde3.1 poy proseksa...
>
> To ksekinisa san root, exontas sbisei oti proigoymeno configuration eixa
> apo kde (gia ton root).. Afoy teleiosan ola kai me ebgale sto *frixto*
> ekeino desktop poy exei by default, me ta terastia gramata klp klp piga sto
> control panel kai apo ekei 'system administration' kai 'font installer'...
> Eipe kati gia to oti to trexo proti fora san root...
>
> ..kai ayto itan.. pige kai peirakse to /etc/fonts/fonts.conf, afairontas
> (!!!!) to /usr/X11R6/lib/X11/fonts poy eixa kai bazontas 3 subdirs mesa apo
> [...]

Έβαλα κι εγώ το kde 3.1
Παρατήρησα οτι είναι αρκετά περίεργο με τα fonts του.
Το σύστημά μου προέρχεται από αρκετές αναβαθμίσεις κλπ., οπότε στα font dirs
επικρατεί χάος. (φαντάζομαι οτι συμβαίνει σε πολλούς αυτό, λόγω Ελληνικών
κλπ.)
Το kde αρνείται πεισματικά να διαβάσει αυτά τα directories. Το πρόβλημα είναι
οτι τα:
fonts.dir
fonts.scale
fonts.cache-1
είναι ασύμβατα με αυτό.
Η λύση που βρήκα είναι:
	- με το font installer (στο 'κέντρο ελέγχου' ) εγκαθιστώ τις γραμματοσειρές
που θέλω (ένα dir κάθε φορά, για καλύτερα). Το πρόγραμμα αυτό τις βάζει σε
ένα /home/.kde/share/fonts dir και φτιάχνει τα παραπάνω αρχεία.
	- μετακινώ το dir αυτό στο /usr/X11R6/lib/X11/fonts ή /usr/share/fonts ή
οποιοδήποτε ταιριάζει στο σύστημα.

Προσοχή: οι mkfontdir, ttmkfdir κλπ. δεν παίζουν.