Terminal output device question

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Thu Jan 30 23:12:01 EET 2003

On Thursday 30 January 2003 22:09, you wrote:

> Ναι, αυτό το σκεφτόμουνα και εγώ.
>
> Αν εχεις κανει detach (CTRL-A D) πρώτα, τότε σίγουρα μπορεις να το
> ξαναδείς. Αν κανεις όμως detach, δεν βλέπεις το output, right?

Μου έχει τύχει 2-3 φορές να πεθάνει ο X server και να σκοτώσει όλα τα
παράθυρα.

Μόλις ξανασηκώνεται ο X κάνω πάλι login και σε ένα νέο term δίνω

`screen -R`

και τα ξαναβγάζει όλα *ακριβώς* όπως ήταν. Και όλα τα processes να
δουλεύουν κανονικά. [1]

> Καλά, το screen δεν παίζεται. Μπόρείς να κάνεις και log όλων όσων

Δες λες τίποτα!
Εδώ και 2 βδομάδες το έχω ερωτευτεί!

> δείχνει το session (screen, μετά (CTRL-A ?) ή κάτι τέτοιο)

CTRL-A ESC

---

[1] Με μια εξαίρεση. Έγραφα κάτι από το ραδιόφωνο (line-in) με wavrec.
Αυτό σταματησε. Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί;