keyboard trouble

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Jan 29 20:51:01 EET 2003

Στις Τετ 29 Ιαν 2003 12:00, ο Konstantinos Georgokitsos έγραψε:
> Το πληκτρολόγιό μου δεν απαντά στο Shift-Alt  για να αλλάξει  mode
> στα ελληνικά. Η επιλογή στο Control Center του KDE για  keyboard
> είναι ελληνικά. Το startup log  ειναι ως εξής:
>
> <notice>/etc/init.d/rc5.d/S14kbd start
> done
> Keyboard: Typematic Rate set to 24.0 cps (delay = 500 ms)
> done
> done
> done
>
> Το gr.map.gz γράφει ότι το Shift-Alt υποστυρίζεται. Αλλαζει κάτι αυτό
> το compose table μετά;
>
> Κώστας

  Αν από την άλλη ενδιαφέρεσε για πληκτρολόγιο στην κονσόλα τότε νομίζω
ότι το «gr.map.gz» θα πρέπη να είναι ασυμπίεστο (τουλάχιστον έτσι
λειτουργεί σε εμένα που έχω «Debian»), θα πρέπη να επιλέξης μια
γραμματοσειρά που υποστηρίζει ελληνικά διότι η «lat1-16.psfu» νομίζω
ότι δεν υποστηρίζει και ίσως να κάνης και ένα-δυο άλλα πράγματα τα
οποία δεν θυμάμαι τώρα.

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr