Lyx ??? ???????? (?????)

fateswarm admin at www0.org
Wed Jan 29 17:51:01 EET 2003

On Tue, Jan 28, 2003 at 09:56:09PM +0200, Christos KK Loverdos (Ironman) wrote:

Οκ, το πρόβλημα παραμένει, το οποίο ήταν πως δεν
δίνει τονισμένα γράμματα το «;/:» κουμπί αλλά
ένα συνη8ισμένο «;».

> 1. Exw egkatestimeno RedHat7.2 me ta paketa:

Έχω debian, αλλά έχω εγκαταστήσει κάθε tex και x
γραμματοσειρά που υπάρχει εκεί οπότε νομίζω
καλύπτομαι σε αυτό το θέμα.

> 2. Oi parakatw grammes einai meros to arxeioy ~/.lyx/lyxrc.defaults:

To /latex_command δεν το αναγνώριζε το lyx 1.1.6 που
έχω εδώ. Και δοκίμασα το script σου σβήνοντας το /usr/bin/latex
οποίο ήταν symlinked στο /usr/bin/tex με το script σου
έκανε preview σε dvi, κολλούσε στην εκτέλεση του latex
χωρίς error.

Τα F8 και F12 binding δούλεψαν, αλλά το πρόβλημα παραμένει,
δεν τονίζονται σωστά τα γράμματα, παρά μόνο αν κάνω language
toggle μέσω X που έτσι δεν μπορούν να γραφούν άλλα γράμματα
πλην των τονισμένων.

Το tex/latex δίνει σωστά output σε dvi και pdf και εκεί
μόνο υπάρχει «κόλλημα» :/

-fw