USB Printer

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 29 12:47:01 EET 2003

On Wednesday 29 January 2003 01:07, Marios Trivizas wrote:

> Ξέχασα να αναφέρω ότι έχω Slackware 8.1 και στα boot scripts

> Η μόνη λύση που είναι πολύ βρώμικη είναι να κάνω
> "modprobe -k printer" στο /etc/rc.d/rc.local σκριπτάκι.

από τη στιγμή που χρησιμοποιείς το Slackware, η λύση του να βάλεις να
εκτελείται "/sbin/modprobe ΤΑΔΕ" σε κάποιο startup script του
συστήματος δεν είναι καθόλου βρώμικη.

(πάντως, η σωστή λέξη αντί του βρώμικη είναι το "manually)

Αν θέλεις να γίνεται όλη αυτή η ιστορία με τα modules αυτόματα, τότε
μπορείς να "ξηλώσεις" το /etc/rc.d/rc.modules και να βάλεις το option
στον πυρήνα (CONFIG_KMOD) για τον auto-modules-loader, δηλαδή όταν ο
πυρήνας θα χρειάζεται ένα module, τότε θα το φορτώνει κιόλας.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)