Installation of Linux

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Jan 26 19:01:01 EET 2003

Someone wrote:
| Xaireto sas, olous!

Antixeretw. 8-)

| Eimai, oxi apla arxarios , alla pio arxarios den ginete, oso ason afora
| to linux kathoti akoma den exo "stisei" kapoia dianomh. Parolauta htan
| kalh h idea enos filou na parakoloutho thn mailing list auth mexri na
| balo (anathema thn eksetastikh pou exoume...nai nai foitiths

Kala ekane o filos sou kai sou eipai na grafteis exoume kai na
parakolou8iseis ta legomena mas. An den ma8eis linux 8a ma8eis
toulaxiston apo flamewars 8-)

| plhroforikhs eimai!). Exo kapoies erothsoules na sas kano
| 1)exo 2 sklhrous. o protos me 2 partition c(ntfs), e(fat32) kai o
| deuteros sklhros d (ntfs).
| Thelo na peraso ston sklhro pou exo to c kai e partition , linux. Gia
| thn akribeia me kapoio tropo na meioso to C kai na kano to partition tou
| linux. Exo akousei oti to linux sthn egkatastash tou den mporei na
| diaxeiristei kala partition me ntfs opote mou protinan to parakato. Na

Ontos me to NTFS den exoume pola paredose.

| kano resize mesa apo Winxp me to partition magic to C partition pou
| einai se ntfs..kai o,ti apomeinei tha to brei to linux kai tha to
| metatrepsei se ext2 h 3 kata thn egkatastash tou.

Kalh h idea alla opos panta ayta ta piragmata einai dinaton na feroun
thn katastrofh. Kalo buckup ston deftero skliro pou exeis einai mia
episis kalh idea.

| Allo pou mou eipan einai na dhmiourghso ena kainourio partition ston
| sklhro pou einai to c kai to e partition (meionontas to c) me fat32
| epeidh to linux exei dunamikh diaxeirish tou fat32 kata thn egkatastash
| tou kai apo ekei meta tha mporesei na to metatrepsei se fat32.

Ontos poles dianomes sini8os mporoun kai mikrenoun tous FAT32 diskous
dixos problimata kata thn diadikasia tis egkatastashs. Opote den
xriazete na polyanisixeis.

| H akoma, mesa apo winxp kai to partition magic exei epilogh gia istall
| operating system in new partition kai exei epilogh kai gia to
| linux..opote mporo apo ekei na ftiakso ena partition se ext2 h 3. (by
| the way - poia h kaluterh epilogh..ext2 h ext3?)

Kaliterh epilogh einai apo mia apopsh to ext3 to opoio omos den einai
tipota allo apo ena ext2 pou tou exoun pros8esei jurnaling (isos den to
grafw sosta alla anor8ografos eimai th na kanoume) 8-)

| Ti mou protinete na kano kai posa gb einai h elaxisth apaitish gia linux
| partition?

To an 8a mikrineis ton C h ton E einai dikosou 8ema. Poio 8a se pirajei
ligotero ? Exeis to Partition magic gia prepei na to breis (idika gia
thn periptosh pou 8es na mikrineis to C) ? Egw 8a protina kapou sta 3 GB
gia arxh alla kai me 1 8a bolefteis (an kai stenaxora).

Enalaktika na sou protinw kati se Live CD tou SuSE h Knopix h otidipote
allo jekina kai doulebei apoklistika (h sxedon apoklistika) apo CD ?
Etsi 8a jereis kai an einai pi8ano na antimetopiseis problimata me
kapoio komati tou ylikou sou..... (E 8a pareis mia idea telos panton).

| An den kano tipota ..kai prospathiso na balo linux opos exei exei tha ta
| katafero na ftiakso partition gia to linux xorizontas to C partition pou
| einai se ntfs?
| edo thelo na shmeioso oti ston C parition exo winxp kai den thelo se
| kapoia periptosh na xathoun dedomena h na exo kapoio conflict. Uparxei
| periptosh to linux kata thn egkatastash tou na mou ta peiraksei?

To linux den pirazei pote (ante kala sxedon pote) tipota. Ta windows
anti8etos pirazoun panta (ante kala PANTA MA PANTA) kati kai trexeis.
Dyo meres exei bre pou ekana format enan disko 4 GB apo windows se
mixanima filou mou mesa apo ta windows..... Kai o diskos ta eide
ola...... (ta arxeia pou poios jerei pou sta komatia ta brike kai
malista me xalasmena OLA ta onomata).
Aplos 8elei ligo prosoxh kai na blepeis th leei h o8onh kai oxi aplos na
patas next abiasta kai den 8a yparjoun problimata. 8-)

| 2) Kai mia last erothsh xoris omos na thelo na dhmiourghso flames (opos
| tha poun merikoi). Poia dianomh einai kaluterh gia enan arxario sto
| linux oxi omos kai stous upologistes. Ksero oti einai san na sas rotao
| ti fai protimate h ti autokinhto, eno den thelo na emplako se tetoia
| themata;p Auto pou thelo einai eseis ti krinete oti tha fanei pio aplo
| se enan arxario pou omos grhgora thelei na xothei sta pragmata;p
| (Shmeiosh exo athlon xp 1300 me 256 ddr kai mpoliko skhro;p)

Axxxx twra bazeis diskola. Einai klasiko flamebite. (afiste to kato diko
mou einai egw to eida protos......).
Basika ejartate apo esena. Poso apofasismenos eisai.... An eisai gia
diskola.... Kanena slack ??? An eisai gia eykola xmmm (edw eimai
prokatilimenos ka8oti xronia xrisths) SuSE h Mandrake h Redhat. Basika
kai kati se debian den 8a eitan kako... (kai malon prepei na katebasw ki
egw xmmmmmmm kai kala 8a kanw afou oi tainies den lene na kateboun gia
na dokimasw sto forito....)

Basika na jereis ENA pragma. TA PANTA EINAI LINUX kai den exoun diafores
kato apo ta frou frou kai ta aromata pou blepeis. An eisai arketa kalo
psaxtiri kai exeis 8elish ypomonh kai orejh gia diabasma psajimo kai
piramatismo 8a ta katafereis pantou to idio kala.

| Thx ek ton protairon!
| P at n

Tipota kai elpizw na mhn jekinisoun pali exroprajies me to telefteo
meros to gramatos sou...  8-))

Sidhropoulos A8anasios
msx