kde vs gnome

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jan 26 14:53:02 EET 2003

On Sunday 26 January 2003 14:25, Dimitris Kamenopoulos wrote:

> Δε θυμάμαι αν έπαιζε στο 3.0.x. Το πιο πιθανό είναι ότι έπαιζε αλλά
> ήταν λίγο buggy.

πάντως, δεν είναι μέρος του kdenetwork στο kde 3.0.x.

> Είναι ένα προγραμματάκι που παίζει στο kdenetwork. Όταν το τρέχεις

[snip...]

Λοιπόν, θυμήθηκα το εξής: κάποτε πριν πολλά πολλά χρόνια (μιλάμε για kde
1.x) υπήρχε ένα προγραμματάκι που λεγότανε kget. Κάποια στιγμή αυτό το
προγραμματάκι ονομάστηκε caitoo:
(http://devel-home.kde.org/~caitoo/index.html)

το caitoo λοιπόν, όπως φαίνεται και στο site, η τελευταία έκδοση έγινε
released στις 24 April 2000.

όπως και να το κάνουμε, το downloader for X εκείνη την εποχή ήταν πιο
καλό από το caitoo (σε features) και επίσης το downloader for X
εξελίχθηκε (και συνεχίζει να εξελίσσεται), ενώ το caitoo έμεινε
στάσιμο.

εχθές μου έστειλε ο V13 μερικά screenshots από το kget:
(http://members.hellug.gr/djart/kget/)

αν κρίνω από τα screenshots του V13 σε σχέση με το screenshot στο site
του caitoo, τελικά πρέπει να είναι όντως η συνέχεια του caitoo, αλλά
από ότι φαίνεται μπήκε πάλι στο kdenetwork και έχει εξελιχθεί σημαντικά
από τότε.

anyway, φαίνεται ενδιαφέρον αν και μου θυμίζει το παλιό caitoo :/
και θυμάμαι ξεκάθαρα ότι δεν μου άρεσε το caitoo γιατί θύμιζε getright,
ενώ ο downloader for X, με βόλευε καλύτερα το gui του :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)