kde vs gnome

DJ Art djart at linux.gr
Sat Jan 25 22:56:01 EET 2003

On Saturday 25 January 2003 22:42, V13 wrote:

> Dokimase to rxvt... me diafora to poio elafry xterm to opoio na
> mporeis na doylepseis (ap'osa exo dokimasei).. Edo kai N xronia
> xrisimopoio ayto anti gia xterm..

εδώ και καιρό χρησιμοποιούσα rxvt, αλλά κάποια στιγμή δεν άντεξα άλλο
και το γύρισα σε multi-gnome-terminal.

oh, no, το konsole παραείναι βαρύ για κονσόλα και συν τοις άλλοις το
βασικό του μειονέκτημα είναι ότι αν έχεις AA enabled στο kde και στο
konsole πας να διαλέξεις ένα font της προκοπής (π.χ. lucida console),
τότε δεν φαίνονται τόσο ευδιάκριτα (είμαι λάτρης του μαύρου
background).

Επιπλέον, το ποτήρι για το rxvt ξεχείλισε όταν την προηγούμενη εβδομάδα
βαρέθηκα το grvga font και έκανα επίπονες προσπάθειες να πείσω το rxvt
να χρησιμοποιήσει lucida console.

όπως και να έχει το πράγμα, το multi-gnome-terminal έχει rxvt color
scheme, οπότε γ*μεί και δέρνει! :D
(χώρια που ξαφνικά απέκτησα όλα τα καλούδια ενός αξιοπρεπούς console
προγράμματος για Χ. tabs, και όλα τα σχετικά ...)

rxvt ??? μπρρρρρρρ ...
:>

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>