kde vs gnome

Dimitris Tasoulis dtas at math.upatras.gr
Sat Jan 25 09:05:02 EET 2003

On Fri, 24 Jan 2003, Ioannis Papaioannou wrote:

> ta perdepses ligo, oute to Gnome oute to KDE einai window managers.
Se ayto mallon exeis dikio.

> se ola xtermatika pou exw dokimasei, select mexri to telos tis grammhs
> kanw me h' 2 click h' me ena double-click (analoga to mege8os).
> kai prwth fora akouw gia varia terms, eleos poso baria mporei na einai
> auta terms?

Se ola ta termatika otan kanies double click pano se
mia le3i epilegeis tin le3i. an akneis triple click se ola ektos tou Eterm
epilegei oli tin grammi. Sto Eterm epilegei apo tin le3i i to seimeio pou
ginete to click mexri to telos tis grammis.

Gia paradeigma an se ena
gnome-term kaneis triple click stin arxi mia entolis ayto 8a sou epile3i
kai to basg prompt. Anti8eta sto Eterm 8a sou epile3ei mono mexri to telos
tis grammis xoris to bash prompt.

Exo to sini8eio na doyleyo se polla pragmata, kai polles fores doyleyo se
kati gia poli kairo. Gia ayto exo peripou 17 desktop, pou sto ka8ena
xreizomai 4-5 termatika i tabs, ta opoia menoun anoikta giro sto mina oso
sini8os einai to uptime mou. To gnome-term mou fainete poli vari gia
ayti tin douleia. Gia na exo tabs eixa katafigei sto dzt kai sto
multi-gnome-term. Meta to fluxbox omos ola ayta pe8anan, kai to Eterm
elampse gia akomi mia fora!!!