RH8 & Ellhnika

V13 v13 at priest.com
Wed Jan 22 23:59:01 EET 2003

On Wednesday 22 January 2003 21:00, Kefalas Apostolos wrote:
> On Tue, 21 Jan 2003 19:49:50 +0200
>
> V13 <v13 at priest.com> wrote:
> > c) Grafei kai emfanizei ellinika asxetos locale
>
> Γράφει ναι αλλά δεν μου εμφανίζει. Δεν ξερω γιατι???

An kaneis cat > koko
kai ekei mesa grapseis kati san iso8859-7 (an diladi to'xeis grapsei se kapoio
allo (xoris-utf) xterm), tote to uxterm den tha sto emfanisei sosta me mia
cat.

an ekei mesa grapseis kati san utf-8 (apo to uxterm p.x.) kai to des apo allo
(non-utf) xterm, tote episis den tha soy emfanistei sosta...

Tin proti periptosi tin antimetopizeis me:
iconv -f ISO8859-7 -t UTF-8 koko

Tin deyteri me to antistrofo:
iconv -t ISO8859-7 -f UTF-8 lala

<<V13>>