Re: Suse 8.1 και ελληνικό ntfs-mount

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Jan 22 09:07:01 EET 2003

Στο

> To iocharset=iso8859-7 sto ntfs isos na soy lysei to problima.
>
> To nls sigoyra einai sosto ? Sto manpage toy mount poy exo kai sto
ntfs.txt
> toy kernel den leei tipota gia ayto...
>
> <<V13>>

Το άλλαξα σε iocharset=iso8859-7. Καμία διαφορά.

Το nls ήταν προεπιλογή της Suse, μόνο που είχε επιλέξει nls=iso8859-1 στο
ntfs και iocharset=iso8859-1 και code=437 στο vfat. Με αυτές τις αρχικές
ρυθμίσεις, το ntfs δεν έβλεπε καν τα αρχεία. Το vfat  τα έβλεπε, αλλά έβαζε
ερωτηματικά τα characters που δεν καταλάβανε. Τώρα, με iocharset=iso8859-7
και στα δύο filesystems, και τα δυο βλέπουν τα αρχεία, δεν δείχνουν τα
ελληνικά characters, αλλά μόνο τα λατινικά (π.χ.  ____.doc) και λένε file
does not exist, όταν προσπαθώ να ανοίξω κάποιο. Επίσης, το Konqueror τα
δείχνει με μία μικρή κλειδαριά.

Μίπος μου λείπουν απλά τα σωστά fonts για να τα δείχνει?

Κώστας