Dial-out server

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Tue Jan 21 20:21:01 EET 2003

Χαιρετώ την λίστα!

Μετά από πρόσφατη αναβάθμιση αποφάσισα να αξιοποίησω το παλιό καλό μου
μηχάνημα σαν σπιτικό server πολλαπλών χρήσεων. Ενώ τα έχω στήσει όλα
ωραία και καλά, έχω "κολλήσει" σε ένα σημείο.

Θέλω να τον κάνω dial-out server για να συνδέομαι στο Internet, αλλά
*χωρίς* να χρησιμοποιήσω diald ή κάτι ανάλογο (δεν θέλω π.χ. όποτε
ανοίγω τον mailer του Mozilla να συνδέεται στο Internet χωρίς να με
ρωτάει αν θέλω). Αυτό που σκέφτηκα είναι να τρέχω κάποιο πρόγραμμα
σύνδεσης στο Internet κάνοντας login στον server από το καινούργιο
μηχάνημα μέσω telnet.

Απ'ότι διαπίστωσα το wvdial κάνει εξαιρετική δουλειά στη σύνδεση, αλλά
ξεκινάει interactive. Εγώ είχα κατά νου να ξεκινάω τη σύνδεση μέσω
telnet, να κλείνω το telnet, να σερφάρω, να ξανανοίγω το telnet και να
κλείνω την σύνδεση. Γίνεται αυτό με το wvdial? Το man δεν με διαφώτισε
ιδιαίτερα πάνω στο θέμα...

Επίσης, για τη δουλειά που θέλω να κάνω, θα χρειαστώ IP-Masquerading? Το
σχετικό how-to το διάβασα και εκεί -μάλλον- κατέληξα, αλλά μια δεύτερη
γνώμη από κάποιον πιο έμπειρο σε δίκτυα δεν είναι ποτέ κακή :)

Ζητώ συγνώμη για το εκτενές και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece