Suse 8.1 και ελληνικό ntfs-mount

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Tue Jan 21 12:17:01 EET 2003

Είμαι Linux-newbie και έχω εγκαταστήσει το Suse 8.1 σε ξεχωριστό δίσκο. Στο
πρώτο δίσκο έχω μία partition  με NTFS (το XP μου) και μία με FAT32. Και
στις δύο υπάρχουν και αρχεία και φάκελοι με ελληνικά ονόματα. Αρχικά το
Linux δεν έβλεπε κανένα ελληνικό αρχείο. Άλλαξα στο fstab nls=iso8859-7 από
8859-1, και τώρα βλέπει ότι υπάρχει αρχείο / φάκελος, αλλά δεν βλέπει όνομα,
ούτε μπορεί να τα ανοίξει.

Το fstab μου:

/dev/hda1            /windows/C           ntfs
ro,users,gid=users,umask=0002,nls=iso8859-7 0 0

/dev/hda2            /windows/D           vfat
iocharset=iso8859-7,codepage=437,users,gid=users,umask=0002,code=437 0 0

τι μπορώ να κάνω;