email format [was: Re: licences ...]

fateswarm admin at www0.org
Tue Jan 21 00:08:01 EET 2003

On Tue, Jan 21, 2003 at 12:30:28AM +0200, zakinthinos at hellug.gr wrote:
> sou zhthsa na MHN me parenoxleis

Me sugxoreis pou petagomai se asxeto me mena 8ema, alla o keramidas exei
apodiksei toulaxiston se mena pws otan kanei prv email

a) den ginetai troll
b) den to kanei abasima
c) DEN YPARXEI PERIPTOSH na arxisei ta mail bombs opws uponoeises se
prohgoumeno email

An kapoios de kserei ton keramida ti einai kai ti kanei edw kai xronia
sto inet 8a nomizei me auta pou les oti einai kanena 14xrono pou kanei
mailbombs kai parenoxlei to kosmo.

Ofeileis suggnomh kai na kseka8ariseis TI EIPE kai TI EKANES dhmosiws
gia na kseka8aristei to 8ema se osous de kseroun

h'

na kopseis na milas gia to 8ema giati einai way off topic kai elaxistoi
pisteuoun oti o keramidas "parenoxlei" kai "spammarei"