email format [was: Re: licences ...]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 20 23:06:01 EET 2003

On 2003-01-20 21:05, "zakinthinos at hellug.gr" <zakinthinos at hellug.gr> wrote:

> grafo pleon me ton sosto tropo ean mpikes ston kopo na parathrhseis

Nai to eida.  Eixa steilei to mail polu prin to allakseis sto mailer
sou omws auto.  Koitakse tis hmeromhnies se parakalw.

> epilpleon spammers san esena pou paroti tous exo zitisei na
> stamatisoun na me parenoxloun sto idiotiko mou grammatokivotio mou,
> mou einai adiaforo ean vlepoun i katalavainoun ta grammata mou

Den mou exeis zhthsei *POTE* na min sou stelno prosopika mail.  An
ennoeis to oti apanto sta mail sou bazontas sto To: esena kai sto Cc:
th lista autos einai o tropos pou edo kai xronia apantaei o kosmos sta
mail ths listas.  Einai polu eukolo me ena duplicate-removal filtro na
ta kobeis an den thes na ta blepeis.

Den ksero pos sou hr8e h olh idea tou spamming, kai kuriws ti sxesh
exei to upatras.gr me auto.

> esteila mail sto noc @ upatras alla ta kollhtaria sou mallon exoun
> skopo na se afhsoun na alonizeis

Oxi den esteiles sto noc @ upatras.  Esteiles sto abuse @ upatras.
Otan stelneis mail sto abuse at upatras.gr se parakalw na perilambaneis
ta plhrh headers kai to plhres body apo kapoio mail pou sou esteila
ego kai htan "spam", kathos kai ta plhrh headers alla kai to plhres
body apo to email sto opoio mou zhtouses na se "parenoxlo".

Otan stelneis mail se mia public lista einai anamenomeno nomizo na
exeis apanthseis apo melh ths listas.  Aporw pou eides to spam.

> zito siggnomi apo tin lista alla o magas vriskei ta email mou apo
> edo kai me parenoxlei sistimatika epeidh den me simpathi

H "apanthsh" einai parenoxlhsh?
An nai, na ksero na agnow apla ola ta mail sou sthn linux-greek-users.