Mhn mplekoume asxeta pragmata please [was: Re: ban ...]

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Mon Jan 20 21:59:01 EET 2003

Kyriakos Oikonomakos wrote:

> Esi mallon eisai aftos pou den exei katalavei polla sthn sygkekrimenh
> periptwsh.

isos

> Katalave loipon pws otan katexei kapoio diaxeiristiko pronomio
> (eite to lene listman eite to lene oper sto #linux) to exei oxi epeidh exei
> wraio kolo alla epeidh empistevontai thn krish tou. Sthn periptwsh tou listman
> pistevo oti to netiquette tha sou lysei tyxon aporia

sto #linux kai genika sto grnet to apoktas
mono kai mono epeish eisai kollhtos tou founder
ostoso einai diko sas xorafi kai i prepei na
sas anexto i na apoxoriso

mhn perimeneis omos na ensternisto i na min
epikrino mia tetoia simperifora apenanti stous
arxarious

safestata tha antitaxtho se opoiadhpote
tetoia prospathia tou listman na kseperasei ta oria.

> Kai pali vlepe sto Netiquette...

ego to eida esi to eides oti o listman
xrhsimopoihse anhthikes ekfraseis apenanti
se xristi ?

vevea sto #linux auta einai sinithismena
kai den sou ekanan entiposi

> San listman at hellug.gr omws?

oxi den to exei
ean exei dikaioma logokrisias tote ego tha
apoxorhso apo ton sillogo, edo einai dhmokratia
sketh kai oxi "dhmokratia tou GrNet" opos
kat'eufhmismon legetai i dinatotita ton oper na kanoun oti tous
aresei...

exei dikaioma na rithmizei oxi na epivallei
ti tha poume ef'oson kinoumaste se kosmia
epipeda kai sxetika me to topic tis listas

edo nai eimai off-topic alla opos
afhse o sivitos aixmes dimosia enantion mou exo to dikaioma na apantiso

> Kyriakos Oikonomakos
> o (perifimos pleon xarh ston giorgo) sivitos on IRC
>
> (PS: Den eixa skopo na emplako se ena outos h allos anousio thread alla
> katantaei enoxlhtiko kathe treis kai ligo na vgainei o kathe katapiesmenos
> kai na leei ton pono tou poso mallon afhnontas safeis aixmes pros emena)

genika katapiesmenos eimai alla apo alla
pragmata kai oxi apo esena

apo ekei kai pera mia prosopikotita pou
kanei ban gia plaka se anideous users
sigoura den mporei na katigorei kapoion
os katapiesmeni prosopikotita ("sto spiti
tou kremasmenou den milane gia skoini")