Pros zakinthino kai bans klp

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Mon Jan 20 21:56:01 EET 2003

Kyriakos Oikonomakos wrote:

> Den thimamai kan giati efages ban (an efages) kai pote to efages
> (prin h meta thn metapoliteysh, thimise mou ... ). Alla eimai sigouros
> oti prin to fas sou ksekatharisame me poly safh tropo (kai tis 85 fores pou
> mpikes kai rotises to idio pragma) oti to #linux den exei
>                 <B> KAMIA SXESH </B>
> me to HELLUG kai oti den exei KAMIA MA KAMIA sxesh me help channel.

kalo tha itan afou den iparxei "community
spirit" ekei na to allaksete se kati
allo gia na mhn paraplanontai oi xristes

den exo kanei pote erotisi sxetiki
me linux sto #linux pano apo mia fora giati
auto orizei to nettiquette

den exo faei pote ban gia erotisi sxetiki
me linux

ostoso to thema den eimai ego alla o
kathe arxarios pou troi ban kai meta vgainei
sto ram kai xarakthrizei tous linuxades
"kollhmenous"

sigoura iparxoun xristes pou tous aksizei to ban
alla i ploiopshfia ton ban pou exo dei ego
ginetai se xristes pou deila-deila ekanan
mia erotisi arxariou exontas epignosi tis agnoias
tous kai efagan ban epidi den eixe ta kefia
tou o oper

> H symperifora tou djart einai apolytos logiki kai swsth (re gia des telika
> emeis oi <<fasistes>> kai <<kataxrastes>> allhloyposthrizomaste).

sy eipas.....

oso gia to "sosti" kai "logiki" na sou thimiso
ti egrapse o djart

>@#$@#$~!@# την που@#$@#$, μιλάμε μία φορά, λέμε >κόψε το flamewar.

>Λοιπόν, το subject είναι για τις γραμματοσειρές >του graphis, πατέντες
>και UTF8. STICK TO THE F* subject!

oi lekseis f#$% kai pou$^%%  einai katadikastees apo tous kanones tis
listas

apo tous kanones:

   * Prosejte th glwssa poy xrhsimopoieite. H lista einai dia8esimh se
     polu kosmo kai de milate stoys filoys sas mono. H lista ayth
     apotelei kai enan tropo na deixnoyme thn eikona toy Linux ston
     ypoloipo kosmo.

> San apodeiksh se afto APLOUSTATA des an kapoios apo ta (kamposa) melh
> tis listas symfwnhse me thn dikia sou thesh.
> (h mhpws me to diko sou manifesto? whatever).

den pao gia prothipourgos alla tha ithela
na ksero poso epirreazei se auto to oti
polis kosmos den theli na ta valei me tous
"palious"

> Kyriakos Oikonomakos
> o (xarh se sena ksakoustos ntahs) sivitos on IRC

mpa frontizeis gia thn fhmh sou mia xara kai
monos sou

se peirazei pou fonazo ta katorthomata sou ;

> PS:Zhtw sygnwmh apo thn lista pou empleksa se dick size war
> alla kapou katantaei kourastiko na vgazei o allos ta complex tou sthn lista
> kathgorontas emena.

mpa aplos prospatho na prostatepso kati athoa paidakia pou erxontai na
mathoun 5 pragmata kai
peftoun pano se tipous san esena

> PS1: (pros opoion thelei na mou apanthsei (nai giorgo esena lew))
>         DEN thelo na dwsw synexeia sto thread. An theleis kati apanta mou
>         me personal mail.

oti leo to leo dimosia.....
mexri na me bannaroun...