Boot με διαφορετικό kernel

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Mon Jan 20 15:02:01 EET 2003

 > Το hda4 παραπάνω είναι σίγουρα hda4;  Το hdc3 είναι όντως δεύτερος
 > δίσκος ή έκανες τυπογραφικό λάθος όταν το έγραφες;
Είναι όντως δεύτερος δίσκος.

Σε  ένα μηχάνημα  P200 με δύο δίσκους έχω στήσει δύο διανομές. Έτσι:
Αναλυτικότερα:
/dev/hda1 4GB fat32
/dev/hda2 5GB extended
    /dev/hda5 2GB fat32
    /dev/hda6 16MB ext2 /boot για Suse81
    /dev/hda7 2.3GB reiserfs /  >>
    /dev/hda8 128MB swap
/dev/hda3 2GB ntfs
/dev/hda4 1.3MB ext2 / για Slack

/dev/hdc1 450MB fat32 για freedos
/dev/hdc2 1.1GB OpenBSD
/dev/hdc3 16MB     ext2 /boot gia Slack (διότι /dev/hda4 πάνω από τον
1024cyl)
(Πλέον δεν υπάρχει Storm, μιλάμε για Slack.)

/dev/hdd cdrom

 > Νομίζω το udf.o δεν έχει σχέση με το ufs.o που ήξερα παλιότερα.  Το
 > filesystem των BSD λέγεται FFS (fast filesystem) και είναι μια εξέλιξη
 > του UFS (Unix Filesystem).  Το UDF νομίζω είναι το σύστημα αρχείων που
 > έχουν τα DVD-ROMs.

Τυπογραφικό λάθος μου. Σχώρα με.
 > Στον /dev/hdc2 έχω στήσει ένα OpenBSD 2.7 το οποίο και θέλω να
 > κάνω mount στο Suse καταρχήν.  Φορτώνω το module με insmod ufs.o στο
 > lsmod δείχνει ότι έχει φορτωθεί κανονικά και όταν προσπαθώ να το
 > κάνω mount με:
mount -t ufs=44bsd /dev/hdc2 /mnt/OpenBSD
μου βγάζει μύνημα λάθους file system is not supported by the kernel
Ξεχνάω να γράψω κάποια άλλη παράμετρο στο mount;
Το module είναι από τη δικιά του διανομή.Οταν φορτώνεται κάποιο module
χρειάζεται και κάτι άλλο από τον πυρήνα για να λειτουργήσει;
Αφού το /dev/hdc3 το έχω κάνει bootable μέσω του fdisk γιατί το Grub δεν
μπουτάρει από εκεί;

 > Λογικό.  Το πρόβλημα που έχεις δεν οφείλεται στο όνομα της διανομής
 > αλλά στις ρυθμίσεις του boot loader σου.

Αυτό δυστυχώς το έχω καταλάβει.
Ποιό αρχείο ρυθμίσεων καθορίζει ποιος είναι ο /boot του συστήματος;
Γιατί στο Grub του γράφω ότι ο / (root) του Slack είναι ο /dev/hda4
Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι το Slack ψάχνει για κατάλογο /boot και
αντί να δεχθεί τον /dev/hdc3 όπου είναι και ο δικός του επιλέγει τον
/dev/hda6 όπου και βρίσκει τον kernel του Suse. Η εκκίνηση γίνεται
κανονικά μόνο που δε βλέπει καθόλου modules διότι δεν υπάρχουν στα
/lib/modules του Slack.

 > Μάλλον πρέπει να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις στο grub για να παίξει
 > σωστά.  Αν όντως έχεις το Storm Linux σε δεύτερο δίσκο ίσως να
 > χρειαστεί να στήσεις το grub (ή κάποιο άλλο boot loader) στην αρχή
 > του δεύτερου δίσκου.

Μιλάς για το MBR του δεύτερου δίσκου; Για ποιό λόγο;

Sorry άμα σας έχω μπερδέψει λιγάκι έως πάρα πολύ. Μη με θεωρείται περίεργο.
Είναι πράγματι ένα πολύ ενδιαφέρον μηχάνημα, στην υπηρεσία της γνώσης.