SAMBA question.

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Mon Jan 20 13:45:02 EET 2003

 Γειά χαρά,
 Αυτές τις μέρες αποφάσισα να ασχοληθώ με SAMBA + High availabillity.
 Εστησα λοιπόν 2 μηχανάκια με RedHat 7.2 + HeartBeat + DRBD. Οσων αφορά
το DRBD μαζί με το HeartBeat μου δουεύει μιά χαρά. Οταν πεθαίνει ο ένας
host κάνει takeover τhn ΙΠ του cluster και σηκώνει τα services που του
έχω περιγράψει στο /etc/ha.d/haresources.
 Εν ολίγοις κάνει mount το filesystem που θα του πω ( /dev/nb0 ) και
μετά ξεκινάει το nfs και το samba init script.
 Εχω λοιπόν από ένα τρίτο μηχανάκι κανει mount ενα samba share
χρησημοποιώντας την IP του cluster μια που αυτή είναι που πρέπει να
είναι πάντα ζωντανή και με netstat βλέπω ότι όντως σε αυτί τιν IP έχω
συνδεθεί.
 Για να δώ ότι παίζει το heartbeat κάνω shutdown το πρώτο από τα
μηχανήματα που απαρτίζουν το cluster. Εκεί βλέπω από τα logs του
heartbeat ότι κάνει IP address takeover και ναι μπορώ να κάνω ping σε
αυτή την διεύθυνση. Σε άλλο ένα terminal όμως που είχα βάλει ένα tar να
κάνει extract τα kernel sources μεσα στο directory που είχα προηγουμένως
το share είχε παγώσει.
 Σημωτέων δε ότι έχοντας αντιγράψει το /var/cahce/samba στο
/storage/var/cache και symlink μετά στο /var/cache/samba υπάρχει μια που
από όσο διάβασα τα docs εκεί φυλάει τισ πλιροφορίες των αρχείων πού
διαχειρήζεται.
 Εχει μήπως κανείς κάτι άλλο να προτείνει ?