Greek (graphis) Fonts and Patents + UTF8 Greek Fonts

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Jan 19 04:40:02 EET 2003

On Fri, 17 Jan 2003, Panayotis Prokopiou wrote:

> opos ta leei o mharris. mhn rotas parapano an thes to kalo sou ;-)

 Mporeis na gineis ligo pio safhs? Poia einai h katastash me ta fonts?
Exoume kanena font pou na mhn einai based se copyrighted material?

> to pfaedit den einai eparkes. Prota apo ola ta Type1 fonts den einai apodekta
> (kata thn apopsh mou panta) gia screen, mono gia printer. Apo thn allh to
> pfaedit den einai ikano na dhmiourgisei sosta ttf. epipleon to na ftiakseis
> sosta fonts thelei empeiria (px. grafistas me xronia ergasias ston tomea).

 Ok. Ti kanoume? (btw, exeis dei to kainourgio pfaedit, etsi? Isws na
exei alla3ei h katastash se ayta pou anafereis...)

> Akoma epibaletai na uparxoun ta fixed me ellhnika, oti kai na leei o mharris
> gia ta bitmap fonts.

 Whatever. Arkei na yparxoun kai na einai kai omorfa.