Fwd: TTF -> Greek-Type1 se LaTeX

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sun Jan 19 01:53:01 EET 2003

Subject: Re: Enswmatwsh Greek-Type1 fonts se LaTeX
Date: Sun, 19 Jan 2003 00:54:32 +0200
From: Panayiotis Christodoulou <pchristo73 at yahoo.gr>
To: Nikos Kanellopoulos <nkan at panafonet.gr>

Στις Σαβ 18 Ιαν 2003 22:31, γράψατε:
> Κάποτε είχα δοκιμάσει να μετατρέψω ttf γραμματοσειρές type1
> με το πρόγραμμα ttf2pt1, αλλά απέτυχα. Αντί για ελληνικά, έβλεπα
> κινέζικα στην οθόνη μου. Δεν ξέρω αν ήταν δικό μου το λάθος.
> Έχεις δοκιμάσει;
> Γενικά αν έχεις type1 γραμματοσειρές, τί κάνεις για να μπορέσει
> να τις χρησιμοποιήσεις σωστά το TeX ;

   Το «textrace» στο οποίο αναφέρθηκα στο μήνυμά μου μπορεί να
μετατρέψει «bitmap» γραμματοσειρές, στην συγκεκριμένη περίπτωση τις
γραμματοσειρές είναι φυσικά σωστά εγκατεστημένες στο «TeX».

είχα καταφέρει (είχα μόνο πρόβλημα με το τελικό σίγμα το οποίο
επιλύεται με διάφορα κολπάκια). Είναι πάντως αρκετά χρονοβόρα και
επίπονη διαδικασία! Οδηγίες μπορείς να βρεις σε κάποιο από τα πρώτα
τεύχη τού «Ευτύπου» τα οποία μπορείς να τα κατεβάσεις από την διεύθυνσι
http://obelix.ee.duth.gr/eft/greek/eutupon.html . Υπάρχει κάπου στον
αυτοματοποιεί κάπως την διαδικασία εγκαταστάσεως των arial greek, times
new roman greek και courier greek iso-8859-7 γραμματοσειρών και επίσης
υπάρχουν και κάποια σκριπτάκια τού Γιάννη Χαραλάμπους που
αυτοματοποιούν κάπως την διαδικασία εγκαταστάσεως μερικών
«unicode-WGL4» ελληνικών (μονοτονικών) γραμματοσειρών για χρήσι από το
«Ωμέγα», αλλά εγώ δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω διότι
αφορούν μόνο μονοτονικές γραμματοσειρές. Αναφορές στο πακέτο «grtimes»
και στα σκριπτάκια τού Χαραλάμπους θα βρεις σε κάποια τεύχη τού
«Ευτύπου». Στο τελευταίο τεύχος ο Δ. Φιλίππου αναφέρει ότι ετοιμάζεται
νέο πακέτο «grtimes» που θα αφορά μάλλον και κάποιες γραμματοσειρές που
ελληνικές γραμματοσειρές(;)) και το περιμένω με ανυπομονησία.

   Αν δεν σε πειράζει, προώθησε το μήνυμα στην λίστα μήπως και
ενδιαφέρουν κάποιον τα παραπάνω.

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |