C++ compile se linux

Themis burdenas at csd.uoc.gr
Sat Jan 18 14:33:01 EET 2003

	Prospatho na kano compile ena programma C++ se linux, alla den ta
kataferno. To programma ginetai kanonika compile kai doulevei se windows,
alla sto linux den ta kataferno. Profanos den einai ena aplo gcc main.cpp
giati dokimasa na grapso kai ena tetrimeno programma me mia class ki alli
mia pou na tin klironomei, alla oute afto perase apo to compile. O compiler
leei oti iparxei kapoio problima me to iostream.h pou kano include, gia tin
akrivia leei oti den iparxei tetoio standard heading. Episeis petaei kapoio
problima kai gia tin/tis class/es pou einai derived apo tin arxiki mou
class. Ta arxeia sta opoia iparxei to programma mou einai to main.cpp,
DataStructures.h kai DataStructures.cpp. Boreite na me boithisete na ta
kano compile?

	Efxaristw, Themis