notebooks kai linux

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at freemail.gr
Fri Jan 17 12:36:01 EET 2003

--> ------------------------------------------------------- <--

> > zestainetai poly alla mono sto linux. To provlima den einai sto
> > laptop(toulaxiston to diko mou) alla sthn yposthri3h ACPI sto linux
> > (sto 2.6 9a einai logika ok...).
>
> Ehm, milousa gia hardware problhma pou uparxei se oloklhrh seira. To
> paidi ekeino den eixe balei pote linux.
>
> H HP/compaq eixe dextei to problhma kai eixe bios updates sto site ths
> pou ekanan ligotero ais8hto to problhma.

Ok, apla milhsa gia to diko mou laptop to opoio einai pi9anon sthn idia
seira me tou filou sou - presario 7xx - kai egw toulaxiston den exw
hardware provlima :)
Pantws osa grafw gia to acpi isxyoun gia ola ta kainouria laptop ka9ws
ola doulevoun me acpi.

Pantws h lysh me to Knoppix pou proteinei o Thanos nomizw einai h
kalyterh, an kai synh9ws spania exoun stock se montela laptop,
toulaxiston sthn eparxia.

--
Manolis Tzanidakis
(mtzanidakis-at-freemail-dot-gr)