copy DVD se disko

Tom Diamond thdiaman at uth.gr
Fri Jan 17 11:11:01 EET 2003

> mplayer -dvd 1 -alang en -dumpstream
> =======================
> ΚΑΙ ΠΑΛΙ δίνει stream με Γαλλικό ήχο, παρόλο που το mplayer -dvd 1
> - -alang en παίζει κανονικά στα Αγγλικά.

Δοκίμασε να αλλάξεις τη σειρά των παραμέτρων. Το 'χω δει κι αυτό (όχι για το
συγκεκριμένο παράδειγμα όμως)

> dd if=/dev/scd0 of=dogma.dvd
> ===================
> Όσες φορές κι αν προσπάθησα, I/O error μετά από μερικά records.

Κλειδωμένο dvd (λέμε τώρα, μη βαράτε αν είπα κοτσάνα)

> WTF? Θα δοκίμαζα cat *.vob | mencoder, αλλά πώς θα του πω να πάρει το
> Αγγλικό stream?

"cat *.vob | mencoder -aid xxx" όπου xxx είναι 128 για το πρώτο stream, 129
για το δεύτερο κ.τ.λ.
Νομίζω ότι μπορείς να δώσεις και "cat *.vob | mencoder -alang xx" αλλά σε αυτή
την περίπτωση θα πρέπει να δώσεις και το αρχείο ifo (το οποίο περιέχει όλες
τις πληροφορίες για τις γλώσσες, τους υπότιτλους κ.τ.λ.) δηλαδή "cat *.vob |
mencoder -alang xx -ifo /path/to/ifo/file/xxxxxxx". Συνήθως το xxxxxxx είναι
κάτι της μορφής  vts_01_0.ifo για το πρώτο title, vts_02_0.ifo για το δεύτερο
title κ.τ.λ. Βέβαια αν το dvd είναι κλειδωμένο δε μπορείς κατευθείαν να
διαβάσεις το ifo, θα πρέπει να το περάσεις στο δίσκο πρώτα.

Αυτά ...

----
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn\'t think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn\'t think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...