crash / video bug?

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Jan 16 19:57:01 EET 2003

> Δοκιμάζω από χθες τον driver του Tim -- μια διαφορά που ΔΕΝ έχει από τον
> original, είναι ότι μετά από 5 λεπτά inactivity γ^$@ το video output
> (laptop συνδεμένο σε projector) και σε κάνει ρόμπα αν κάνεις
> παρουσίαση... (μέχρι να πατήσεις κουμπί - κουνήσεις mouse).

Α, μιλάς για το tv-out ; Ξέχνα το!
Ο Tim έχει κάποια specs για την κάρτα, από την S3 φαίνεται. Τα specs αυτά δεν
τον βοήθησαν και δεν έχει γράψει καθόλου κώδικα για τα modelines του tv-out.
Του είπα να μου τα στείλει, δεν μπορεί γιατί έχει κάνει συμφωνία.
Δηλ. τώρα (κι εμένα) τα χρώματα χαλάνε και η οθόνη "μετακινείται" επάνω στις
διαστάσεις του PAL.
Τα παράπονα στην εταιρία του laptop σου. (η S3 παραείναι αδιάφορη).