notebooks kai linux

fateswarm admin at www0.org
Thu Jan 16 17:18:01 EET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 03:50:09PM +0200, vassilis wrote:
> To 8ema exei 3anasiziti8ei sti lista kata kairous alla epeidi oi
> "e3eli3eis" trexoun pairno to 8aros na 3anarotiso...
>
> Skeftomai na paro ena kalo forito kai otan leo kalo ennoo prota prota
> a3iopisto... Kales einai kai oi epidoseis bebaia (xixixi) giati
> skeftomai na to kratiso merika xronakia....
>
> Eimai meta3u ton e3is:
> COMPAQ 2825EA (P4 1.9MHz / 512 MB),
> i kapoio allo compaq opos to 2820EA (P4 1800MHz 256 MB 30 GB )  i to
> 1515EA (P4 2400MHz 256 MB 30 GB)pou einai kai f8inotera
> kai tou FUJITSU AMILOD (P4 2.53MHz / 512DDR)
> [...]

Prosopika, de 8a me endiefere sugkekrimena ti kanei linux toso, oso ti
kanei to idio to laptop. To compaq enos paidiou edo me duron 1100
something, kukloforise me elatomatiko sxediasmo sthn psuksh. Prin
kapoios eksupnakias petaxtei na pei ti blakeia tou "em bebaia, oi intel
de zestenontai", mia oloklhrh seira compaq pou kukloforhse persi eixe to
idio elatwma. Oi perisoteroi xrhstes pou anoigoun mia me 4 ores to
laptop den antilambanontai tipota, alla auto to paidi to ithele always
on. Kai se 6 ores htan off, HANG. Me th 8ermansh auth, an to ksananiges
amesos kratouse kana 2oro to pou. Ta PowerMngmt den kanane tipota kai oi mones
luseis htan ena workaround sto bios apo th compaq - tin ebgalan fthna
pou de kolouse se mia ora kai de ksesiko8ike o kosmos na kanei allages
se 99999998 laptop - h' na arxiseis tis xakeries me susthmata psukshs.
Akoma kai me ta fixes auta(bios updates gia to problima+ to paidi
xrisimopoiei ta podarakia oste na psixete kalutera), stamathse na kolaei
ka8e 6 ores xrhshs kai kolaei kammia fora, ka8e 1-2 meres an einai
anoixto sunexia.

Meta apo auto to paidi kai tin empeiria mou sth diorthosh tou
problhmatos, protino na psakseis to modelo pou 8es apo ti internet,
gnwmes xrhstwn kai oxi mono ta specs apo thn etairia kai ta magazia pou
lene oti 8es gia na ta ksaforto8oun, kai oxi mono apo linux xrhstes.