Enswmatwsh Greek-Type1 fonts se LaTeX

Yannis Mitsos gmitsos at telecom.ntua.gr
Thu Jan 16 12:34:01 EET 2003

Geia,

> Ta kaka nea:
> _Nomizw_ oti DEN einai dynaton )-:
>

> [snip]
>

>> To apotelema einai oti ston acrobat reader ta Ellhnika fainontai
>> kapws "agria" en anti8esh me ta agglika.
>>

> Ta kala nea:
>
> 1. Dokimase na to deis me ghostview. Prepei na doulevei sostotera.

Nai den amfibalei kaneis gia auto !!!  Typwnei oloswsta. To problhma mou
einai aplws oti fainontai ligo asxhma mesa sto acrobat. Pi8anon na einai
auto pou anefere kapoios allos sthn lista, oti dhladh metatrepontai kai
mpainoun ws bitmaps...

> 2. Dokimases na typwseis? Prepei to ektypo (se antithesi me to tin
> eleipsi anti aliasing stin othoni) na einai mia hara :-)

Safws einai teleia ...

> 3. Dokimase alli grammatoseira: H kerkis ehei svsto antialiasing
> http://iris.math.aegean.gr/software/kerkis/

auto einai mia kalh idea 8a to tsekaw kai 8a se enhmerwsw ...

Yannis