Mozilla issues

Kostas pkst at netscape.net
Wed Jan 15 00:21:01 EET 2003

O/H Tom Diamond έγραψε:
> Χαιρετώ,
>
> Κάποιες σκέψεις για το Mozilla (1.2.1) τον οποίο χρησιμιποιώ για mailer :
> α) είναι υπερβολικά αργός όταν πρόκειται για οτιδήποτε χειρίζεται αρχεία στο
> δίσκο (π.χ. save κάποιο attachment ή μετακίνηση κάποιου mail με attachment από
> το inbox στο trash)
> β) εντελώς ξαφνικά άρχισε να μη στέλνει τα μηνύματα. Πατάω Send αλλά κολλάει
> και μένει εκεί (πρέπει να το σκοτώσω για να συνεχίσω). Αυτό μου το έκανε και
> στα windows.
>
> Είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα;
>
> Tom.

> [...]

Εχμμμ... πόσες συνεχόμενες versions τρέχεις με το ίδιο profile?
Δοκίμασε να σβήσεις-μετονομάσεις το inbox.msf (*προσοχή* όχι το inbox
χωρίς κατάληξη) που βρίσκεται στoν κατάλογο /.mozilla/your profile
name/xxxxx.slt/Mail/account_name .
Πάντως δοκίμασε και ένα νέο profile να δείς τι γίνεται.....

Κώστας