News server (was Re: LOI ESTRADA)

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Tue Jan 14 15:16:03 EET 2003

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, δεν είχα καταλάβει ότι ο πρωτογενής news
server (πχ. ο news.paiko.gr αν γι αυτόν πρόκειται) είναι ανεξάρτητος από τη
λίστα.
Στην ουσία απευθυνόμουν στο διαχειριστή του news server (για να κατέβαζε το
spam post από τον news server) και όχι στο διαχειριστή της mail list.
Εννοείται ότι δεν έχω υπερβολικές απαιτήσεις από κάποιο φίλτρο ώστε όλα τα
spam να κόβονται από πριν..
Συγνώμη αν σε έθιξα Θάνο..

Γιάννης Θεοδωρίδης.

news:mailman.1042539380.8302.linux-greek-users at lists.hellug.gr...